Treceți la conținutul principal

Nancy Wilson - ”How Glad I Am”




My love has no beginning, my love has no end       Iubirea mea nu are nici început, nici sfârșit
No front or back and my love won't bend                Nu are față sau spate, iubirea mea nu se
I'm in the middle, lost in a spin loving you               Sunt în mijloc, pierdută într-o piruetă
And you don't know, you don't know                        Șiu nu știi, nu știi
You don't know, you don't know how glad I am       Tu nu știi, nu știi cât de bucuroasă sunt

My love has no bottom, my love has no top             Iubirea mea nu are fund, și nici vârf
My love won't rise and my love won't drop              Iubirea mea nu se va ridica și nici nu va cădea
I'm in the middle and I can't stop loving you            Sunt în mijloc și nu mă pot abține să te iubesc
And you don't know, you don't know                        Și tu nu știi, nu știi
You don't know, you don't know how glad I am       Tu nu știi cât de bucuroasă sunt

I wish I were a poet so I could express                      Mi-aș dori să fiu un poet să pot exprima
What I'd, what I'd like to say yeah                              Ce aș vrea să spun... da
I wish I were an artist so I could paint a picture       Mi-aș  dori să fiu un artist să pot picta un tablou
Of how I feel, of how I feel today                               Cu ceea ce simt astăzi

My love has no walls on either side                          Iubirea mea nu are pereți de nici o parte
That makes my love wider than wide                       Ceea ce face ca iubirea mea să fie fără limite
I'm in the middle and I can't hide loving you            Sunt în mijloc și nu mă pot ascunde să te iubesc

And you don't know, you don't know                        Și nu știi, nu știi
You don't know, you don't know how glad I am       Tu nu știi, cât de bucuroasă sunt




Comentarii

Dă share mai departe

Cititorii au apreciat...

Elena's Bookclub - ”De vorbă cu Ana Aslan”

Recomandarea de carte din această lună este ” De vorbă cu Ana Aslan ” interviu consemnat de Valentin Lipatti.  Această cărticică se găsește destul de greu în librării, dar atunci când o găsiți cu siguranță merită să o achiziționați, pentru că paginile ei ascund nu numai o româncă de talie mondială, o personalitate de top a lumii medicale internaționale, ci și multă înțelepciune, principii sănătoase de viață, precum credința, frumosul, integritatea, educația. Principii pe care le regăsim din ce în ce mai rar în ziua de azi, dar pe care dacă le-am alege în continuare să ne ghideze, ne-ar ajuta să ducem o viață plină de sens și de frumos. Interviul din această carte este structurat în trei părți, acesta fiind numărul întrevederilor dintre Valentin Lipatti și Ana Aslan, întrevederi care au avut loc în prima jumătate a anilor ’80 și s-au desfășurat la Institutul de Geriatrie și Gerontologie din București, precum și la locuința Anei Aslan, din Capitală. Deși prima parte este puțin mai tehnic

Îmi place de mine exact așa cum sunt

{Salvează ca fundal pentru calculator.} Îmi place de mine exact așa cum sunt. {Salvează ca fundal pentru telefon.}  

Viața e nașpa?

La o simplă căutare după cuvântul HEALTH = SĂNĂTATE (în engleză), 70% din fotografiile găsite pe un site de imagini sunt cu doctori, pastile și injecții. Eu asociam sănătatea cu bucuria, nu cu halate albe și pastile. De ce când ne gândim la sănătate, acum se face automat asociere cu pastilele?? iar nu cu starea de bine, ce are nu numai componentă fizică, ci și psihică și spirituală. Noi nu suntem numai carne: atomi, celule și organe. Noi suntem și SUFLET!  Unde este sufletul în această ecuație?!... Când vine vorba de sănătate, eu mă gândesc la soare, la stare de bine, la mișcare, la alimentație sănătoasă, la fructe și legume, la plante, la ceaiuri, la băut multă apă, la mers în natură, la stat cu picioarele pe pereți (la propriu și la figurat), la citit, la făcut lucruri care îți aduc bucurie, la zâmbit, la iubit, la trăit... Ce s-a întâmplat cu noi? Și ne mai mirăm că ne îmbolnăvim??... Păi, dacă pentru noi sănătatea vine dintr-o pastilă, o să fim mereu bolnavi! Sănătatea depinde de n